אזורי חלוקה: רחבי הארץ | עלות משלוח 40 ש"ח | מעל ל 500 ש"ח - משלוח חינם

חיפוש
תפריט סגור

מארז 9 חודשים פריג'נטלי + אומגה 3 סופהרב

מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות ואוגמה 3 עשירה ב DHA בתוספת ויטמין D
120 כמוסות
ברקוד: 7290017243498

127 ₪1.06 ל-1 כמוסות

198

₪1.65 ל-1 כמוסות
i h

תיאור מוצר

מארז 9 חודשים פריג'נטלי + אומגה 3 סופהרב

מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות ואוגמה 3 עשירה ב DHA בתוספת ויטמין D

מארז מורכב משני מוצרים מובילים המתאימים מבחינת ההרכב בדיוק לתקופת טרום ההיריון, ההיריון, לאחר הלידה ובהנקה. נטילה של פעם ביום (מכל תוסף) מספקת את המינונים המומלצים ליום ותואמת את ההמלצות של איגוד הגניקולוגים הישראלי!

כולל שני מוצרים ייעודיים:


פריג'נטלי מולטי-ויטמין-מינרל מתקדם בעל הרכב עשיר ומגוון של רכיבים.
הפורמולה מספקת בטבלייה 1 את כל מכלול הרכיבים הדרושים לאישה בתקופת טרום ההיריון, ההיריון וההנקה ובמינונים האופטימליים.
לדוגמה: 36 מ"ג ברזל ידידותי לעיכול, 400 מק"ג חומצה פולית בנגזרת הפעילה והמוכנה לספיגה סופית – מתיל-פולאט ו- 220 מק"ג יוד, שזהו המינון המומלץ ע"פ איגודי בריאות בינלאומיים.

אומגה 9 חודשים פורמולה ייחודית המשלבת אומגה 3 עם ויטמין D3 בכמוסה אחת.
הפורמולה מעושרת ב- DHA במינון מוגבר של 350 מ"ג, מינון העומד בהמלצת איגודי הבריאות העולמיים ומותאמת במיוחד עבור נשים הרות ומניקות.

תכולה:

60+60 (מתאים לחודשיים)

אזהרה: נשים הרות, מניקות, ילדים ואנשים הנוטלים תרופותמרשם - יש להיוועץ ברופא. יש להרחיק מהישג ידם של ילדים.אריזה זו מכילה סופג לחות וצמר גפ

מאפייני מוצר

ברזל– פריג'נטלי מכיל ברזל ביסגליצינאט- פטנט ferochel אשר נחקר קלינית, במינון של 30 מ"ג, עדין וקל לעיכול, שנספג ביעילות ואינו גורם לתופעות לוואי. טבלייה אחת של פריג'נטלי מספקת את המינון היומי המומלץ לנשים הרות ומניקות.

חומצה פולית– פריג'נטלי מכיל חומצה פולית במינון של 400 מק"ג ובנגזרת "מתיל-פולאט" שהינה הצורה הפעילה של הוויטמין. טבלייה אחת של פריג'נטלי מספקת את המינון היומי המומלץ על ידי משרד הבריאות לנשים בתקופת טרום ההיריון ובמהלך ההיריון.

ויטמין D– פריג'נטלי מכיל ויטמין D בצורתו הפעילה D3 ובמינון של 400 יחב"ל. נטילת ויטמין D מומלצת במשך כל תקופת ההיריון וההנקה. טבלייה אחת ביום מספקת את המינון היומי המומלץ.

יוד– פריג'נטלי מכיל יוד במינון 250 מק"ג. ארגוני הבריאות בארץ ובעולם ממליצים על נטילת יוד במינון של 150-250 מק"ג ביום, לפחות חודש לפני ההיריון ובמהלך כל חודשי ההיריון וההנקה. טבלייה אחת מספקת את המינון היומי המומלץ.

אומגה 3 בתוספת ויטמין D -  מכיל ריכוז גבוה של חומצת השומן DHA 350 מ"ג, מינון העומד בהמלצות ארגוני הבריאות בעולם עבור נשים הרות ומניקות. המוצר מכיל תוספת חשובה של ויטמין D בצורתו הפעילה D3 במינון של 400 יחב"ל ליחידה, שילובם יחד מסייע לספיגת הוויטמין. כמוסה אחת ביום בלבד! כמוסות רכות קטנות ונוחות לבליעה.

0.0 0
ממוצע דירוגים:
הוספת חוות דעת סגור
  • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
*
*
  • גרוע
  • מעולה
*
*
*
תגיות מוצר
שירות לקוחות